nutizie

图片1

U 20 di marzu, u Gruppu Jiangsu Hongchen (in seguitu abbreviato cum'è Gruppu Hongchen) hà tenutu a prima riunione di raccomandazione di novu pruduttu in a sede di Hongchen cù u tema di "Lenti Sanitarie Hongchen". U ghjornu di l'evenimentu, parechji agenti / distributori di Hongchen è media auturizati di l'industria anu assistitu à l'evenimentu per assiste à l'annunziu di u monduambasciatore di a marca Hongchen è u primu lanciu di i novi lenti sanitari Hongchen.

Liberazione impurtante

Leehom Wang diventa u mundiale imbasciadore per a marca Hongchen

U ghjornu di l'evenimentu, tistimuniatu da l'invitati in situ è ​​da i media di l'industria, u fundatore di u Gruppu Hongchen, Mr. Zhang Jiawen è u Vice Presidente di u Gruppu Hongchen Ms. Wang Yuedi hà svilatu cumunamente l'imaghjini di u imbasciadore, è hà annunziatu ufficialmente u top musicista mundiale Wang Leehom cum'è globale imbasciadore per Hongchen Health Lenses.

Cum'è tutti sapemu, Wang Leehom hà guadagnatu numerosi premii finu à avà è gode di una alta reputazione in l'industria musicale. Sti successi sò inseparabili da i so sforzi ininterrotti annantu à l'anni.

图片2

Mr. Zhang Hong, direttore generale di u Gruppu Hongchen, hà dettu chì i rigori requisiti di qualità di Hongchen è un core forte per continuendu à migliurà coincide cù l'alti standard di musica di Wang Leehom è a so perseveranza di lunga data. In diversi campi, cù a stessa ricerca ultima, l'imaghjini di Leehom Wang è di u Gruppu Hongchen si adattanu perfettamente. Si crede chì sta cooperazione cù u Signore Wang Leehom porterà un novu sguardu à u Gruppu Hongchen.

图片3

Aghjurnamentu strategicu

Gruppu Hongchen, China sana

U paese hà pigliatu a decisione di "mette in opera una strategia sana di a Cina" à u 19u Cungressu Naziunale di u Partitu Cumunistu di a Cina, chì hà elevatu a salute di a ghjente à l'altura di a strategia naziunale. In listessu tempu, stimulatu da l'epidemica attuale, l'attenzione di e persone nantu à a salute cresce rapidamente, è u mercatu di a salute hà un putenziale enorme. Cum'è una sucietà di lenti privati ​​lucali in Cina, Hongchen segue da vicinu a direzzione strategica naziunale in a formulazione di a so strategia corporativa, è hà formulatu u "Gruppu Hongchen • Cina sana" cum'è u pianu strategicu quinquennale 2021-2026.

A firma di Wang Leehom cum'è portavoce hè ancu un signale per u lanciamentu cumpletu di l'aghjurnamentu strategicu di u Gruppu Hongchen, marcendu una nova era di u futuru impulsu di marca di Hongchen è di u layout di sviluppu corporativu. Coperendu cù Leehom Wang per prumove l'upgrade di a strategia di a marca corporativa, trasmette megliu u cuncettu di marca, porterà più fiducia à i canali è à i consumatori, injecterà una energia potenziale più grande in l'immagine di marca di Hongchen Health Lens, è aumenterà a popularità di Hongchen Health Prudutti di lenti.

World debut

Novu pruduttu di l'annu "Hongchen Health Lens"

In questa riunione di raccomandazione, u direttore di marketing di marca Yu Ronghai hà publicatu u pianu strategicu per u novu pruduttu di Hongchen in u 2021 "Hongchen Health Lens".

图片4

Wang Gaojun, Manager di u Dipartimentu di a Formazione di u Gruppu Hongchen, hà datu una spiegazione tecnica dettagliata di "Hongchen Health Lens".

图片5

Si capisce chì in termini di tecnulugia, "Hongchen Healthy Lens" hè carricu di "Hongchen Antibacterial Cleaning Membrana ", chì pò tumbà efficacemente i batteri è i virus attaccati à a superficia di u lente. U tassu efficace hè altu cum'è 99,9% dopu esse statu testatu da urganizazioni auturitarii cum'è SGS è Korea KOTITI. Lenti sanitarie Hongchen, antibatteriche di longa durata, continuanu per prutege a salute di l'ochji. In termini di maghjina di marca, tutta a linea d'imagine di marca hè stata rifurmata è hà aduttatu l'imaghjina di Wang Leehom imbasciadore, chì hè entrutu in u campu di visione di u publicu cù una nova attitudine.

图片6
图片7
图片8

Visualizazione di novu pruduttu

"Hongchen Health Lens" hè fiduciale.

Cù l'elencu simultaneu di "Lenti Sanitarie Hongchen", i materiali è l'attrezzi di i prudutti cunnessi sò ancu divulgati à u mondu esternu. Dopu u liberu di u novu pruduttu, tutti i participanti si sò trasferiti in a sala di mostra à u secondu pianu di u Edificiu Hongchen. Ùn avemu micca vistu solu l'introduzione è a visualizazione di "Hongchen Healthy Lens", ma anu vistu ancu i sforzi fatti da una sucietà d'ochji nantu à a strada di a salute di l'ochji di u populu chinese.

图片9
图片10
图片11
图片12

I participanti anu pigliatu ritratti è carte perforate per marcà l'occasione in a sala di mostra. Cù una camera per registrà chì tU Gruppu Hongchen, chì collabora dapoi parechji anni, hè cusì putente.

图片13
图片14
图片15
图片16

Cù 35 anni di diligenza, u Gruppu Hongchen hà creatu una marca di lenti cun innuvazione multi-link in strategia, prudutti, canali, marche è cumunicazione. Cù una seria di misure cum'è l'annunziu diimbasciadore, aghjurnamenti di strategia aziendale, è rilascii di novi prudutti, u Gruppu Hongchen lancerà una seria di attività interattive in linea è fora di linea per consegnà cuncetti sani è prudutti di alta qualità à più cunsumatori.

图片17

innuvazione, focalizazione nantu à a ricerca è u sviluppu, portanu prudutti più innovatori à i consumatori, aiutanu à migliorà a qualità di a salute visuale di e persone, è prumove u rapidu sviluppu di l'industria di a salute di l'ochji di a Cina.


Tempu di posta: Apr-07-2021