nutizie

Cunferenza stampa di strategia Hongchen 2020

A serie d'oru di a vittura di e vittura raprisenta u più altu livellu di tecnulugia di produzzione di lenti di Hongchen è hè ancu a prima priorità di a futura produzzione di Hongchen. Da l'aspetti di l'equipaggiamentu, a tecnulugia è a gestione, u garage d'oru liberatu da Hongchen s'impegna à furnì un serviziu di prima classe è prudutti di primu livello, è infine ottiene u pruduttu putente di u garage d'oru. Da u latu di a marca, introducendu e numerose misure di Hongchen in qualità (cuntrollu di qualità, aghjurnamentu materiale), innuvazione è prumuzione, l'invitati ponu capisce più intuitivamente l'importanza di u custru di a marca di Hongchen, pesanti investimenti, rimodellendu a so maghjina, Crea un cambiamentu novu. . Cum'è u puntu culminante di a cunferenza, a liberazione di u garage di a medaglia d'oru spingerà a cunferenza à u primu climax.

1 (21)
1 (20)

L'aghjurnamentu strategicu di u Gruppu Hongchen ùn hè micca solu incarnatu in l'aghjurnamentu di a marca è l'iterazione di u pruduttu, ma ancu incarnatu in l'empowerment di u canali, chì apre ufficialmente un novu capitulu. À 2 ore dopu meziornu, u Gruppu Hongchen Zhang Jiawen, Zhang Hong, Yu Ronghai è Times Guanghua Fang Yongfei sò cullati inseme nantu à a scena. Cù u raghju di luce nantu à a stampa di palma di u stadiu di lanciu illuminatu, predice a Scola di Gestione di Hong Kong Guanghua & Campu matinale EMBA 2020-2022 di u Gruppu Hongchen A scola hè ufficialmente lanciata è aperta perfettamente. Dopu a cerimonia di lanciamentu, i studienti di u Campu Chengong 2020-2022 sò stati invitati à piglià una foto di gruppu per arregistrà u puntu di partenza di i so studii è i meravigliosi mumenti di empowering life.

1 (22)

Insegnante Fang Yongfei di Times Guanghua hà spartutu u tema di "Distributori è Intraieghji Auto-aiutu sottu à l'Impattu di l'epidemica"

1 (1)
1 (2)

I visitori visitanu a fabbrica Hongchen

I boni prudutti è marche sò inseparabili da una forte pruduzzione. In questa cunferenza di stampa, u Gruppu Hongchen hà ancu urganizatu apposta ospiti per visità a zona di a fabbrica di a sede è hà ispezionatu inseme l'attellu di pruduzzione di l'usina, l'imballu, l'archiviazione è l'attrezzatura di produzzione avanzata. In una basa di pruduzzione à grande scala è una linea di produzzione intelligente di alta tecnulugia, l'invitati anu sentutu a putenza di fabricazione è a forza chì u Gruppu Hongchen vulia prisentà.

Quella notte, a cena di a cunferenza stampa si hè tenuta in a sala di banchetti di l'Hotel Xiangyi, è a cena hè stata affollata di ghjente. A sorte furtunata in situ hè stata ancu più surpresa, partendu un climax dopu l'altru, è ancu dimustrendu a forza, l'incantu è u curaghju di u Gruppu Hongchen. Sta cunferenza hè finita in una cena appassiunata!

1 (6)
1 (3)
1 (4)
1 (5)

U Gruppu Hongchen hè statu fundatu in u 1985 cum'è una fabbrica di lenti di vetru chì cambia u culore. Hè stata attraversata da difficultà è difficultà, è hè diventata una impresa di punta in l'industria domestica di fabricazione di lenti di resina. In u futuru, u Gruppu Hongchen, cum'è sempre, hà da coglie ogni occasione, risponde à ogni sfida, è custruirà senza falla una marca forte!


Tempu di posta: Apr-06-2020