nutizie

1 (2)

Cunferenza di Strategia Hongchen 2020

U 25 d'Agostu, u Festival Qixi tradiziunale cinese, in listessu tempu, a cunferenza di strategia Hongchen 2020 si hè tenuta ancu in l'Hotel Danyang Xiangyi. Cù u tema di "" Novu "Hongchen, Cori di l'Avvene", parechje serie di novi prudutti sò stati liberati, è dinò a strategia è u schema di u Gruppu Hongchen in u futuru. Più di 300 distributori è invitati di tuttu u paese anu vistu stu mumentu impurtante di u Gruppu Hongchen.

1
2

Scena di cunferenza

1 (5)

M. Zhang Jiawen, presidente di u cunsigliu di amministrazione

 

Zhang Jiawen, presidente di u gruppu Hongchen, hà iniziatu un discorsu d'apertura. Prima di tuttu, hà manifestatu a so gratitudine à i clienti è l'amichi di tuttu u paese per a so sincerità di cumpagnie è u pienu sustegnu à Hongchen! Dopu hà rivedutu i 35 anni di Hongchen, dapoi a fundazione di u gruppu Hongchen, passu à passu è avanzendu senza stancià versu u scopu, chì hà rializatu a scala di u gruppu Hongchen. Ellu disse chì in u futuru, sottu à e novi sfide di u mercatu, u gruppu Hongchen seguiterà u ritmu di i tempi, prumove in modu cumpletu u sviluppu di alta qualità, è principià un novu viaghju!

M. Yu Ronghai, Vice Presidente

 

Dopu, u Signore Yu Ronghai, Vice Presidente di u Gruppu Hongchen, hà spiegatu à i clienti i prudutti, i servizii, a pianificazione di i canali è u sviluppu di a marca da i trè aspetti di a nova serie, di a nova empowerment è di a nova architettura, affinchì u publicu possa avè un comprensione più profonda è cumpleta di a fiducia di a nova pianificazione di marca. Cù attitudine, aspettemu cun impazienza di travaglià cù i partenarii per creà un novu puntu di partenza per a marca Hongchen.

1 (6)
1 (10)

M. Zhang Hong, Direttore Generale

 

Infine, Mr. Zhang Hong, direttore generale di u Gruppu Hongchen, hà dettu: Oghje hè u tradiziunale San Valentinu cinese, è in questu ghjornu particulare, l'amichi di l'agenti viaghjanu assai è largamente per riunisce inseme per assiste à a stretta relazione trà Hongchen è i so cumpagni. ! Interpreta ancu e nuove misure è tendenze di Hongchen in l'ultimi anni attraversu u garagliu, a marca è u canali win-win di a medaglia d'oru. Ellu disse chì u Gruppu Hongchen deve esse à tempu grande è forte. Solu una tale impresa pò stà ferma è esse impaurita!

1. Nova seria: sei serie

In a cunferenza di stampa, Hongchen hà lanciatu sei serie di prudutti, cumpresi Xingzan, Lanyue, Binyue, Honor, Zhenxue è Golden RX Lab. Dopu, Hongchen piglierà a marca Hongchen + sei serie cum'è a direzzione principale di a prumuzione di u mercatu.

1 (7)

2. Nova empowerment

Tutte e serie di lenti Hongchen adopranu a tecnulugia di u top revestimentu superidrofobicu, è i lenti di a serie Golden RX adopranu a tecnulugia ART tracing ray active. A qualità di e lente Hongchen serà migliorata, è a qualità hè garantita!

Cù empowerment di furmazione è furmazione, Hongchen continuerà à furnisce una furmazione cumpleta è prufessiunale di cunniscenza ottica per l'agenti, i clienti è e squadre di marketing. Lasciate à tutti i partenarii una comprensione più profonda di e prospettive è di u sviluppu di l'industria ottica.

Per a prumuzione è l'empowerment, u Gruppu Hongchen realizerà a prumuzione di l'immagine corporativa da più canali, integrerà e so proprie risorse, è estrarà una maghjina corporativa unificata è eccellente, rendendu Hongchen Lenses una marca di fiducia in a mente di i consumatori.

1 (8)
1 (9)

3. Nova struttura: nova struttura di mudellu di canali di cuuperazione

A. Ottimizazione di canali

L'edilizia di marca di Hongchen hà supportatu più di 30 partenarii principali in tuttu u paese, è i partenarii cooperanu trà di elli per una situazione win-win è realizanu a spartera di risorse è valore.

B. Ottimizazione di e pulitiche

E pulitiche naziunali, u sviluppu industriale, è i prudutti di alta qualità (lenti Hongchen) prumove tutti a crescita di l'industria ottica. In u futuru, custruisce una piattaforma per a cooperazione strategica è ottimizà tutta a catena industriale hè una tendenza inevitabile di sviluppu.

1 (1)

Tempu di posta: Mar-08-2020