nutizie

Felicitazioni per a creazione di u gruppu Hongchen è di u Guanghua Empowerment Training College è l'apertura di successu di u primu corsu

U Gruppu Hongchen hè una impresa chì dà grande impurtanza à a furmazione di u persunale. Per rinfurzà ulteriormente a capacità di gestione di u cumandamentu internu di a cumpagnia, migliurà e cumpetenze di gestione di u gruppu di quadri, mubilizà l'entusiasmu di u travagliu, cultivà e spine d'elite è e forze di riserva, u gruppu è Hangzhou Guanghua Empower Education Technology Co., Ltd. partenariatu. U 22 di settembre di u 2019, u Gruppu Hongchen è Guanghua Fu Energy anu stabilitu in cumunu un cullegiu di furmazione è lanciatu cù successu a cerimonia annuale di furmazione è di svelazione.

1
2

À a ceremonia di lanciamentu, u direttore generale di u gruppu, Mr. Zhang Hong, è u presidente di Guanghua Empowerment, Mr. Fang Yongfei, anu rispettivamente indirizzatu a creazione di u college di furmazione, è anu presentatu ancu obiettivi è esigenze, chì richiedenu u gruppus quadri per unificà u so pensamentu, attitudini currette, è di manera costante Per migliurà, arricchisce e so proprie capacità di gestione è cumpetenze per mezu di a furmazione, è diventanu una squadra eccellente di quadri cun pensamentu forte, bonu stile è abilità prufessiunali.

3

In seguitu, Mr. Zhang Jiawen, presidente di a sucietà di u gruppu, è Mr. Fang Yongfei, presidente di Guanghua Empowerment, anu tenutu a cerimonia di inaugurazione, chì raprisenta chì u Gruppu Hongchen entrerà in un novu capitulu.

In questa cerimonia, u liceu hà ancu elogiatu i membri di a prima classa di furmazione in quadri di u Gruppu Hongchen, è hà affirmatu a so prestazione di travagliu è e so realizazioni accademiche. À a riunione, u presidente è u direttore generale anu elogiatu studenti eccezionali è anu attribuitu certificati di studenti eccezziunali.

4

In questu pianu annuale di furmazione, u college hà suddivisu dui sottoprogetti. U primu hè u pianu di viaghju per i dirigenti media è senior, è u secondu hè u pianu Ivy League per i quadri di media è di basa. À a ceremonia di lanciamentu, u pianu di u prugettu hè statu interpretatu in dettu.

Dopu à a ceremonia di lanciamentu, secondu u pianu di furmazione, Mr. Fang Yongfei, presidente di Guanghua Empowerment, hà iniziatu u primu cursu di u culleghju- "Vincite à mezu", è hà vintu tutti i studienti presenti cù i so metudi di discorsu umoristichi è umoristici è riccu linguaghju di u corpu. L'esplosioni di l'applausi anu fattu chì i quadri di u gruppu s'immergessinu in un mare di sapè.

5

A creazione di u Gruppu è u Guanghua Empowerment Training College hà purtatu sangue frescu è una forte assistenza à u gruppu. Per sta cooperazione strategica, a sucietà di u gruppu dà una grande impurtanza à e spese di u budget speciale per l'investimentu in furmazione, è si concentra nantu à a furmazione di cumpetenze prufessiunali di a maggioranza di quadri è impiegati. In quantu à u sviluppu cum'è prima priorità, l'apprendimentu cum'è una risorsa inesauribile. Spergu chì a maggior parte di quadri è impiegati uniscanu a so realtà di travagliu è i so propri bisogni di sviluppu, è in base à l'apprendimentu, migliurà a so alfabetizzazione culturale, basatu annantu à i so posti di lavoro, migliurà e so abilità di gestione è mudelli di pensamentu avanzati, si migliuranu in u cumpetizione, arricchiti in a lotta, è serve a cumpagnia, crea dinò per te risorse inesauribili. Travaglia inseme cù u gruppu, fà prugressi inseme, custruisce una squadra intraprendente di gestione di l'apprendimentu, è crea un novu capitulu in u seculu di Hongchen.


Tempu di posta: Nov-26-2020