nutizie

35esimu anniversariu di Jiangsu Hongchong Group Co., Ltd.

1

In u 2020, Jiangsu Hongchen Group Co., Ltd. celebrerà u so 35esimu anniversariu. Cum'è una sucietà di successu chì seguita attentamente u sviluppu di l'era di l'industria ottica, ùn hè micca solu un testimone di ogni epoca, ma ancu un participante di ogni epoca.

U Gruppu Hongchen, chì hà passatu 35 anni di travagliu duru, di sviluppu, è di avanzà, hè statu à u bordu, hà guadagnatu da l'abbandonu, è hà ottimizatu a struttura industriale di sviluppu di alta qualità. Da una fabbrica di lenti di vetru chì cambia u culore à 5 filiali, Un grande gruppu d'impresa privata cù più di 1.500 impiegati.

Standing à u novu puntu di partenza di 35 anni di Primavera è Autunno, chì duvemu eredità? In u futuru, chì vulete apre? U pianu per u futuru di u Gruppu Hongchen pò esse aspettatu. Per Zhang Hao, chì hè diventatu una forza di nova generazione in l'industria ottica, u so babbu hà a più grande influenza nantu à ellu à u livellu spirituale. U so babbu hà cultivatu u so caratteru, a so vuluntà è a so qualità, ciò chì li prufittarà per a vita. Per Zhang Hong, u "successore", a più grande influenza di u babbu nantu à ellu hè "innuvazione" è "persistenza".

 "Se paragunate una impresa à una persona, Hongchen, di 35 anni, deve esse un pioneru cun sperienza sufficiente, kung fu solidu, è curaghju; avà stà in un novu nodu di tempu, credu chì Hongchen diventerà una persona chì mantene ritmu cù i tempi. Integrazione di risorse, un pionieru vigoru è un strategistu pienu d'entusiasmu per l'avvene! " Questu hè u riassuntu è l'aspettative di u CEO di u Gruppu Hongchen, Zhang Hao.

Ùn àbbia paura di e difficultà, cuncintrendu nantu à a sustenibilità, nantu à a strada di l'eredità di carriera, forse Zhang Hong hè sempre un pionieru. Ma in i magnifici è alti è bassi di i tempi, l'occasioni appartenenu sempre à quelli chì sò pronti è abbastanza bravi per affrontà e sfide.

Q&A

In u 2020, u 35esimu anniversariu di a creazione di u Gruppu Hongchen. Per una sucietà, u 35esimu anniversariu hè una nova opportunità nova per l'accumulazione. Oghje, u Gruppu Hongchen hà messu una volta di più u pede nantu à un novu puntu di partenza storicu. Chì illuminazione ci lascia u "spiritu pathfinder" furmatu da a vechja generazione? Cum'è a nova generazione, cumu eredità?

Zhang Hong: U 35esimu anniversariu hè un node di tappa per Hongchen. Hongchen hè cresciutu da nunda à una certa scala. I "Pathfinders" anu adupratu i so rializazioni pionieri è imprenditoriali di longa data per illuminà noi giovani. Opportunità, duvemu avè u spiritu per sfidà è u caratteru di u travagliu duru, cumu pò esse una furtuna chì cade da u celu? A cosiddetta furtuna hè u risultatu di u travagliu duru è di a persistenza. Nuddu pò uttene qualcosa per nunda. U 35esimu anniversariu duveria ancu esse un mumentu impurtante per e nostre più giovani generazioni per esse grati à i predecessori per u so travagliu duru, è per eredità è fà avanzà u so spiritu arditu, travagliatore è intraprendente.

Cum'è a nova generazione di relè, in più di l'apprendimentu di e cumpetenze di basa di u sviluppu di l'impresa, hè ancu necessariu amparà cum'è decisore d'impresa à pensà à e decisioni maiò è à a direzzione di u sviluppu di l'impresa, è à piglià a respunsabilità per a decisione. Tutti questi anu bisognu à cresce lentamente in a pratica di travagliu.

Q&A

2

Q: U Gruppu Hongchen hà più di 1,000 impiegati. Cumu gestite una squadra cusì numerosa?

Zhang Hong: "Una bona cumpagnia hà bisognu di una squadra di talentu eccellente per supportà". A gestione hè in realtà un prucessu di apprendimentu è di esplorazione. A squadra chì hè u fundamentu di l'impresa hà una impurtanza senza pari. Avemu sempre cunsideratu u sviluppu di l'impiegati è i benefici per l'impiegati cum'è unu di l'ubbiettivi finali di u travagliu di a cumpagnia. Per esempiu, in vista di a difficultà attuale in u travagliu, dividemu l'impiegati in pre-90s è post-90s secondu i so gruppi di età. L'impiegati prima di l'anni 90 attribuiscenu impurtanza à u salariu è à u trattamentu, è i post-anni 90 attribuiscenu impurtanza à a cultura spirituale è richiedenu rispettu è attenzione. Migliurà u sistema di l'impresa è a cultura corporativa in risposta à i bisogni di e diverse fasce d'età. In l'ultimi anni, attraversu a standardizazione di u sistema di gestione di i talenti, i salariati anu inspiratu u so sensu di missione è appartenenza à a sucietà, è anu furmatu à pocu à pocu un'atmosfera corporativa armoniosa, prugressiva è ascendente in a sucietà. L'impiegati si sviluppanu cù a cumpagnia.

3

A gestione hè una scienza. Ogni impresa deve formulà diversi sistemi secondu e so caratteristiche. Nisun sistema hè adattatu per tutte l'imprese. Solu apprendimentu continuu è assorbimentu è cunversione in un sistema adattu per e so caratteristiche corporative. U puntu più impurtante hè u livellu di gestione di core, dunque in l'ultimi anni, secondu a situazione attuale di a sucietà, sò state scelte cumpagnie di furmazione cunnisciute è prufessiunali per furnisce una furmazione è una guida di puntu à puntu. Non solu i quadri di dirigenza media è senior di a sucietà anu participatu, ma ancu l'impiegati di basa eranu in pianu. Una seria di travagliu di furmazione hà assai miglioratu a coesione di a squadra di a cumpagnia è l'efficacia di u cumbattimentu. Cumu si dice, i suldati d'elite anu ancu da esse guidati da generali forti. Crede fermamente chì i lupi chì guidanu un gruppu di pecure sò assai megliu chè e pecure chì guidanu un gruppu di lupi.

Q&A

DCIM100MEDIADJI_0588.JPG

Q: Dapoi chì u Gruppu Hongchen hà iniziatu è si hè trasferitu in una nova pianta in 2017, dopu più di dui anni di operazione, pudete parlà di l'orgogliosi successi o di e cose è sperienze più toccanti? (Cum'è a capacità di produzzione, avanzate tecnologiche, ricerca è sviluppu di novi prudutti, ecc.)

Zhang Hong: Avemu principiatu a produzzione in a seconda metà di u 2017, è u dipartimentu amministrativu si hè trasferitu in uttrovi 2018. Pensu chì durante a custruzzione è l'iniziu di a nova fabbrica, di ciò chì ne simu più fieri hè chì u nostru populu Hongchen hà u compie in dui anni. A preparazione è a messa in opera di trè linee di pruduzzione cumplette anu migliuratu assai a nostra capacità produttiva. Non solu avemu arricchitu è ​​migliuratu e varietà di produttu, ma dinò per via di a suddivisione di e linee di produzzione, a qualità di u pruduttu hè ancu stata assai migliurata.

6
7
9

Inoltre, in u prucessu preparatoriu, cumpresu a custruzzione di l'infrastruttura, l'ingressu di l'equipaggiu, u persunale è altri prublemi, u persunale hè a più grande difficultà. A difficultà in l'occupazione hè un prublema chì hà sempre afflittu l'impresa, cumprendu un gran numeru di lacune in a gestione di basa, ma queste questioni sò tutte in tuttu u gruppu. Cù i sforzi cumuni di a cumpagnia, a soluzione hè stata risolta rapidamente. In questu prucessu, aghju una comprensione più profonda di i sforzi è u spiritu di u populu Hongchen.

Q&A

10

Q: "Good Glasses Hongchen Lenses" palesa quantu Hongchen hà esploratu in operazione di marca è innuvazione. Scusate mi, cumu cuntrolla Hongchen a qualità di u produttu? Chì sò e pratiche per l'innovazione di i prudutti?

Zhang Hong: In fattu, in l'ultimi anni quandu aghju ufficialmente ripresu a produzzione, u mo travagliu principale era di migliorà nantu à a basa di a qualità originale è cumu fà a qualità più stabile. U risultatu hè grande per a cunversione di u cuncettu di "lenti belli occhiali Hongchen", dunque e nostre riunioni interne ùn sò micca permessi di dì chì u nostru vantaghju hè grande uscita, perchè a produzzione ùn hè micca u core di u pruduttu, a qualità hè. Dopu a sincronizazione ideologica, a messa in opera di più supervisioni per i prublemi originali hè u modu principale per migliurà a qualità. Ancu s'ellu ùn si pò dì ch'ellu sia perfettu oghje, avemu fattu grandi prugressi. Credu chì i futuri lenti Hongchen devenu esse fiduciali!

Q&A

11

Q: Hongchen hà sempre aduttatu parechje marche è i so i prudutti coprenu tutta a reta di u mercatu. Cù un novu node storicu è un novu sguardu nantu à u posizionamentu di a marca è a cumunicazione, cumu Hongchen Optics aghjusta u so marketing è a cumunicazione di marca?

Zhang Hong: Dapoi parechji anni, insistimu per custruisce a marca principale di "Hongchen" è rimudellà u pusizionamentu di Hongchen in u canale. Aumentendu continuamente u valore aghjuntu di a marca Hongchen, aghju pensatu à a strada di rimudellamentu di a marca. À questu fine, u Gruppu Hongchen hà adattatu u so layout à u livellu corporativu, a disposizione di u pruduttu è a qualità di u pruduttu. L'aggiornamenti specifici seranu rilasciati gradualmente in u 2020, per piacè fate più attenzione.

Q&A

8

Q: Fighjendu a situazione attuale, in u cuntestu di l'aggiornamentu di u cunsumu domesticu, chì tippu di caratteristiche pensate chì u cunsumu deve mostrà? Chì sò l'occasioni è e sfide di u Gruppu Hongchen?

Zhang Hong: U mercatu cambia, è a dumanda di i consumatori cambia dinò. Da a prospettiva di u mercatu domesticu di l'industria ottica, hè dighjà à un crucivia da u cambiamentu quantitativu à u cambiamentu qualitativu. A trasfurmazione in u periodu doloroso hè una sfida è una opportunità. Cù a trasfurmazione è l'aghjurnamentu di a struttura di cunsumu naziunale, pensu chì u cunsumu anderà pianu pianu versu una differenziazione à dui livelli. Unu hè a forte ricunniscenza di i prudutti di marca, è l'altru hè rappresentante di prudutti senza marca chì si primuranu solu di a qualità è selezziunati cun cura. Sutta a premessa chì opportunità è sfide coesistenu, in termini di custruzzioni di marche, ci sò ancu relativamente pochi marchi naziunali veri. Questa hè una opportunità, ma cumu diventà una vera marca diventerà un'altra sfida. Per avà, u 35esimu anniversariu di u Gruppu Hongchen hè una tappa di riassuntu di sè stessu è un novu principiu di un'altra tappa.


Tempu di posta: Nov-26-2020